Jäsenasiat

Jäsensähköpostijakelu

Seura käyttää internet-sivujen ja sanomalehden lisäksi sähköpostia tiedon välittämiseen jäsenilleen. Jos haluat lisätä tai poistaa sähköpostiosoitteesi RPS:n postituslistalta, ilmoita siitä tällä lomakkeella tai sähköpostiosoitteeseen info(at)raumanpurjehdusseura.fi

Tule mukaan toimintaan

Jäseneksi liittymisestä sekä seuran maksuista löydät lisää tietoa vasemman laidan valikosta.

Toimikuntien toiminnasta löydät lisää tietoa niistä kertovissa osioissa ja kyselemällä johtokunnan ja toimikuntien jäseniltä. Jokaiselle löytyy seurassa tekemistä, joten tule aktiivisesti mukaan talkoisiin ja muuhun toimintaan!

Yhteystietojen muutokset

Muista aina ilmoittaa muuttuneet osoitetiedot, jotta posti löytää perille. Osoitteen ja venetietojen muutokset voit tehdä vasemman laidan valikosta löytyvillä lomakkeilla.

Tietoja voi ilmoittaa myös sähköpostitse osoitteeseen info(at)raumanpurjehdusseura.fi tai johtokunnan jäsenille.

Jäsenyyden päättyminen ja seurasta eroaminen

Vallitsevan käytännön ja johtokunnan päätöksen mukaisesti tulee jäsenen ilmoittaa eroamisestaan. Jäsenmaksun maksamatta jättäminen ei johda automaattisesti jäsenyyden päättymiseen. Ilmoittamalla erosta vältyt turhilta maksumuistutuksilta ja perintäkirjeiltä.

Seurasta eroamisesta voi ilmoittaa sähköpostitse osoitteeseen info(at)raumanpurjehdusseura.fi tai johtokunnan jäsenille.

Jäsenrekisteri

RPS käyttää jäsenrekisterinään Suomen Purjehdus ja Veneily ry:n Suuli -järjestelmää. Lisätietoja Suulista löydät täältä.

Tietosuojasta löydät tiedot täältä.

PDF-tiedostoLenssi 2019.pdf (76 kB)
Lenssi- Uuden jäsenen opas