Kuuskari

KUUSKARIN PAVILJONKI

Kuuskarin saari sijaitsee Rauman pohjoispuolella Tuomoniemen takana.

Portti avautuu jäsenavaimella portin vasemmalla puolella olevasta avainkytkimestä tai kaukosäätimellä. Numerokoodinäppäimistö on tarkoitettu vain hätätilanteisiin ja koodin saa tarvittaessa soittamalla kuuskaritoimikunnan tai johtokunnan jäseniltä. Portti sulkeutuu automaattisesti. Ulosajettaessa portti aukeaa automaattisesti tai painamalla kaiteessa olevaa vihreää nappia. Lisäohjeita täältä.

Jäsenet voivat lunastaa avaimen porttiin ja saunoihin Koti-Vakasta (Kauppakatu 6, Rauma) henkilöllisyystodistuksen esittämällä. Avaimen hinta on10€, vain käteismaksu.
Juniorien avaimista kerrotaan myöhemmin Junioritoiminta-osuudessa.

Paviljonkirakennus on tarkoitettu seuran kilpailujen, kokousten ja juhlien järjestämispaikaksi. Lisäksi sitä käyttävät seuran yhteistyökumppanit. Jäsenet voivat vuokrata paviljonkia omien juhliensa viettopaikaksi kohtuullista korvausta vastaan. Vuokrauksesta vastaa Saara Hurme. Seuran nettisivuilta näkee varaustilanteen. Edellä mainittu avain ei sovi paviljongin oveen.

Kuuskarin saunat ovat kaikkien jäsenten käytössä. Paviljongin ollessa varattuna, tulee kunnioittaa vieraiden rauhaa ja yksityisyyttä. Saunoissa ei ole erillistä varausjärjestelmää joten saunojat ovat sopineet itselleen ajat tai saunoneet yhtä aikaa.

Pienempi sauna on varustettu sähkökiukaalla. Aikakytkintä kääntämällä saunasta saa hyvät löylyt n. 30 min. kuluttua. Max. päälläoloaika on 4 tuntia. Lämminvesivaraaja on aina päällä, siitä huolimatta säästä vettä, älä lotraa!

Iso sauna on puulämmitteinen ja vaatii noin tunnin lämmityksen. Lämmitäthän saunaa harkiten ja puita säästäen.

Poista tuhkat pesästä aina ennen lämmityksen aloittamista. Tuhka-astia sijaitsee ulkona saunarakennuksen päädyssä. Tuhka-astia tyhjennetään rantakivikkoon. Puuvaja sijaitsee jollarannassa, lukkoon sopii jäsenavain. Varmista, että seuraavalla saunojalla on polttopuita ja tilat jäävät käytön jälkeen siistiksi. Viethän roskat parkkipaikalla sijaitsevaan jäteastiaan.

Defibrillaattori on sijoitettu saunarakennukseen miesten pukuhuoneeseen. Laite opastaa käytössä. Laitteen toimittaneen Sandea Oy:n sivuilta löytyy myös elvytysohje.

Miesten pukuhuoneesta löytyy myös ensiapupakkaus.

Sää Kuuskari

Kuuskarin sääasema.