Ahti 2024

RPS julkaisee vuosittan jäsenistölleen jaettavaa lehteä ja juhlavuosina lehden nimi on Ahti ja muina vuosina Ahtiainen. Julkaisuajankohta on yleensä keväällä touko-kesäkuussa.

Yhteistyökumppanimme voivat tukea seuran toimintaa ostamalla mainostilaa julkaisusta. Alla olevalla lomakkeella voit ostaa mainostilaa kevään 2024 lehdestä.

Mikäli täytät lomakkeen, ei ole tarvetta palauttaa mediakorttia erikseen.

Lisätietoja saat johtokunnan jäseniltä tai Ahtiaisen päätoimittaja Johanna Innolalta, sähköposti ahtiainen@raumanpurjehdusseura.fi.

Lomakkeen tiedot tallentuvat Yhdistysavaimen palvelimelle sekä välittyvät päätoimittajan sähköpostiin. Lehden toimitusprosessin ajan tiedoista pidetään erillistä listaa johtokunnan, päätoimittajan ja taittajan käyttöön. Tiedot poistetaan kuukauden kuluessa lehden julkaisusta. Lisätiedot Rauman Purjehduseura ry:n tietosuojasta löydät täältä.

Ahtiaisen mainossopimus

*
Saat täytetystä lomakkeesta kopion sähköpostiin.

Tiedoston maksimikoko on 10 Mt.

Mikäli tiedoston koko on suurempi kuin 10Mt tai haluat lähettää useampia tiedostoja, voit lähettää materiaalin osoitteeseen ahtiainen@raumanpurjehdusseura.fi
*
Lähettämällä tämän lomakkeen sitoudun mainossopimukseen antamieni tietojen mukaisesti. Mainos julkaistaan kertaluonteisesti kevään 2024 Ahti lehdessä. Mainos laskutetaan lehden julkaisemisen jälkeen.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.