Kuvagalleria

Tervetuloa Rauman Purjehdusseuran kotisivuille!

Suomen vanhin suomenkielinen purjehdusseura tarjoaa mahdollisuuksia monipuoliseen veneilyn harrastamiseen kaikenikäisille.

Junioritoiminta on aktiivista Kuuskarin jollarannassa ja tavoitteena on saada junnuja myös kilparadoille unohtamatta kuitenkaan niitä, jotka nauttivat jollailusta ihan muuten vaan.

Myös muille jäsenille on tarjolla kilpailuja ja RPS on tunnettu kyvystään järjestää hienoja kansallisia ja kansainvälisiä kilpailutapahtumia.

Seuran paviljonki Kuuskarissa tarjoaa hienot puitteet monenlaiseen toimintaan, mutta vaatii myös aktiivista talkoopanosta paikkojen edustuskuntoisena pitämiseksi.

Saaritukikohta Äijänkari Uudenkaupungin edustalla tarjoaa mukavan etapin matkapurjehtijoille.

Telakka Petäjäksessä mahdollistaa jäsenten veneiden nostot ja laskut sekä talvisäilytyksen.

Lisää tietoja seurasta ja toiminnasta löydät tämän sivuston muista osista. Lisätietoa saat myös  johtokunnan jäseniltä tai toimikuntien aktiiveilta. Yhteystiedot ovat Seura/Toimikunnat sivulla.

Seura sivulta löytyvät voimassa olevat maksut ja lomakkeet tietojen muuttamiseen sekä tietoa jäseneksi liittymisestä.

RPS:n tietosuojasta löydät tiedot täältä.