Keskustelupalsta

vanhat purjehdus tapahtumat

Jukka Haaslahti

18.10.2020 klo 14:14
    Vanhoja dioja kaivellessani löytyi kohtalainen määrä kuvia 90 luvun loppupuolen purjehduskosoista Rauman edustalla. Valokuvaaja harrastajana pääsin mukaan meripelatusseuran alukselle muutaman muun toimittajan ja toimitsijan kanssa. Alla on linkki noihinb kuviin.

Voisiko joku keskustelupalstan lukijoista vahvistaa kisan tapahtumasta ja tuloksista jotain tarkempaa.

Matti Lintunen

16.6.2021 klo 20:31
    Hei Jukka!
    Kuvat liittyvat Offshore Weekiin (Avomeripurjehduksen SM:t) vuodelta 1993. Osallistuin itse kisaan Kai Lindgrening X99 Darjalla, joka nakyy joissain kuvissa purjenumerolla FIN 7772. Olimme luokassamme neljansia ja Jukka Niiniranta ½ tonnarillaan Mizarilla voitti luokan, mutta muuten en kylla muista tuloksia. Ok, Hasse från Finland voitti oman luokkansa..

Atso

17.8.2022 klo 16:31
    Yhdessä kuvassa on Banner 41 FIN 8007 Maxi Sailor Matti Laurila Tampereen Pursiseura.

Olin veneen miehistössä monta vuotta, mutta en ollut mukana Rauman offshore weekillä.

Vene on nykyään nimellä Saililo Espoon suunnalla.
« aihelistaan

Osallistu keskusteluun

tai aloita uusi keskustelu »

Roskapostin esto ei onnistunut. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
vanhat purjehdus tapahtumat