Portti

Portti avautuu sisään ajettaessa avainkytkmiestä tai kaukosäätimellä ja ulos ajettaessa ajoneuvon ilmaisimesta tai painonapista. Portti sulkeutuu automaattisesti ajastetun viiveen kuluttua. Näppäimistön numerokoodilla avausta ei ole tarkoitettu yleiseen käyttöön, hätätapauksissa koodin voi saada puhelimitse Kuuskarin isänniltä tai johtokunnan jäseniltä.

Portti on useampaan otteeseen rikkoutunut väärän käytön vuoksi. Lue käyttöohjeet tarkasti, jotta portti pysyy kunnossa!

Porttia ei saa kiinnittää kaiteisiin tai työntää auki väkisin. Tämä rikkoo koneiston! Avaaminen tapahtuu avaimella, kaukosäätimellä tai painonapilla. Portit saa pysymään auki sähkötolpassa takapuolella olevalla kytkimellä.

Kun sinulle tulee vieraita, varmista että he pääsevät sisään ilman omatoimisia vääränlaisia yrityksiä.

Sisäänajo

Sisään ajettaessa portin avaaminen tapahtuu vasemmassa kaiteessa olevasta avainkytkimestä avainta kääntämällä. Lukkoon sopii sama avain, joka kävi vanhaan portin lukkoon sekä muihin seuran rakennuksiin lukuun ottamatta Kuuskarin paviljonkia. Portin avaamiseen voi halutessaan lunastaa kaukosäätimen, jolloin ajoneuvosta ei tarvitse nousta.

Kaukosäätimen voi lunastaa Tomi Ojaselta tai Timo Tammialalta. Sama kaukosäädin voidaan ohjelmoida avaamaan sekä Kuuskarin että telakan portti.

Sisään ajamisen jälkeen portti sulkeutuu automaattisesti viiveen kuluttua.

Ulosajo

Ulos ajettaessa portti avautuu automaattisesti. Pyöräilijää anturi ei tunnista ja silloin portin saa auki painamalla kaiteessa olevaa vihreää nappia.

Kun portti on auennut, aja ulos ripeästi. Portti sulkeutuu automaattisesti viiveen kuluttua.

Jos portti pitää saada jäämään auki pysyvästi esim. juhlien ajaksi, on sitä varten asennettu erillinen kytkin sähkötolppaan portin Kuuskarin puolella tien sivussa eteläpuolella.

Häiriötilanteet

Sähkökatkon tai muun toimintahäiriön sattuessa ohjeet portin avaamiseen saa Kuuskarin isänniltä puhelimitse.

Mikäli havaitset häiriötä portin toiminnassa, ilmoita siitä välittömästi Tomi Ojaselle puh. 040-5839923 tai muille Kuuskarin isännille.

Huomioithan nämä ohjeet. RPS ei vastaa vahingoista, joita portin väärinkäyttö voi aiheuttaa.

Väärästä käytöstä aiheutuneiden vikojen korjauskulut seura voi veloittaa rikkoutumisen aiheuttaneelta henkilöltä tai yhteisöltä.