Ennakkotietona johtokunnan henkilövalintojen ehdotus syyskokoukseen 21.10.

12.10.2021

Hei,

Kuten osa jäsenistä on jo ehkä kuullutkin, olen päättänyt jättää kommodorin tehtävät tämän kauden jälkeen.

Kommodorien lisäksi syyskokouksessa tullaan valitsemaan myös kokonaan uusia jäseniä johtokuntaan ja perustetaan matkapurjehdustoimikunta.

Nykyinen johtokunta ehdottaa syyskokouksessa seuran kommodoriksi vuodelle 2022 Susanna Tevää ja varakommodoriksi Tomi Ojasta.

Johtokunnan jäseniksi vuodelle 2022 ehdotetaan seuraavia henkilöitä:
Tero Aromaa, sihteeri
Juha Grönlund, koulutuspäällikkö
Saara Hurme, naistoimikunta
Minna Keinänen-Toivola, junioripäällikkö
Outi Myatt-Hirvonen,  rahastonhoitaja
Mikko Mäki, kilpailupäällikkö
Onni Renvall, Kuuskarin isäntä
Juha Rinko, Äijänkarin isäntä
Timo Tammiala, telakkamestari
Lauri Ämmälä, matkapurjehduspäällikkö

Minä ja Susanna kuten myös varmasti johtokunnan muut jäsenet keskustelevat mielellään näistä kanssanne lisää ja perustelevat tarvittaessa ehdotusta. Kaikki johtokuntaan ehdolla olevat henkilöt ovat sitoutuneita toimimaan parhaalla mahdollisella tavalla yhteisen seuramme hyväksi.

Toivomme että jos jollain on aikeita ehdottaa syyskokouksessa muita henkilöitä näihin tehtäviin valittavaksi, hän myös toisi sen etukäteen johtokunnan tietoon ja voimme myös nämä nimet tuoda etukäteen jäsenistön tietoon.

Johtokunnan puolesta,

Esa Laine, kommodori