Syyskokouksen päätöksiä

23.10.2020

Kokous pidettiin Kuuskarissa 22.10. ja paikalla oli 22 seuran jäsentä.

Sääntöjen mukaan käsiteltiin seuran maksut ja henkilövalinnat.

Kaikki maksut säilytettiin ennallaan johtokunnan ehdotuksen mukaisesti. Talousarvio hyväksyttiin johtokunnan ehdotuksen mukaisesti.

Nykyiset kommodorit jatkavat kuten myös suurin osa johtokunnan jäsenistä. Toni Kujansuun tilalle kilpailupäälliköksi ja kilpailulautakunnan puheenjohtajaksi valittiin Mikko Mäki, Toni jatkaa lautakunnan jäsenenä. Ari Levomäen tilalle koulutuspäälliköksi valittiin Juha Grönroos. Johtokunta toivottaa uudet jäsenet tervetulleeksi mukaan seuran hallintoon ja esittää lämpimän kiitoksen talkoopanoksesta johtokunnan jättäville jäsenille.

Uutisen liitteenä on dokumentti kaikista henkilövalinnoista. Valitettavasti kokouksessa esitetty ja hyväksytty telakkatoimikunnan kokooonpano oli päivittämätöntä tietoa. Liitteenä tiedoksi telakkamestarin alkuperäinen ehdotus vuoden 2021 toimikunnaksi. Käytännön toiminta tullaan hoitamaan tuolla joukolla.

Samoin liitteenä on toimintasuunnitelma vuodelle 2021. Johtokunta korostaa että kyseessä on suunnitelma ja siihen voi tulla muutoksia!

Kokouksessa käsiteltiin myös johtokunnan ehdotus seuran sääntöjen muuttamiseksi. Ehdotus hyväksyttiin tässä kokouksessa 1. kerran vaatii vielä toisen käsittelyn seuran kokouksessa. 2. käsittely on keväällä 2021 seuran vuosikokouksessa. Sääntömuutosehdotus on nähtävillä tämän sivuston erillisessä uutisessa.

Liitteet