BSF kesätapaaminen

Esa Laine
29.7.2019

Äijänkarissa oli mukava tunnelma lauantaina 27.7. kun 12 venekuntaa vietti komeaa kesäiltaa.

Saimme vieraaksemme 7 venekuntaa naapuriseurasta ja "omaa" väkeä oli 5 venekuntaa.

Jarmo Viitala ja Tuija Tallilla olivat molempien seurojen jäseninä opastaneet porilaiset Äijänkariin ja keittäneet erinomaisen hirvisopan joka maittoi hyvin kuohujuoman kera.

Saunan löylyt maittoivat kaikille ja sekä naisten että miesten saunavuorot taisivat kestää pari tuntia kumpikin kun vesikin oli (joidenkin mielestä) uimalämmintä.

Venekuntien nauttiessa iltapalaa alkoi Jarmon aiemmin virittämä kitara soida Tuijan käsissä ja kuulimme raumlaissi veisui porilaisten laulamana. Jopa se G-mollikin löytyi kitarasta vaikka hieman keskustelua herättikin.

Kiitokset kaikille mukana olleille mukavasta tapahtumasta!

Eki Laine