Talvipäivä ja hätämerkinantoharjoitus

12.2.2019

Kuuskarissa su 3.3. klo 10-15. Hätämerkinantoharjoitukseen tulee ilmoittautua erikseen, linkki ilmoittautumissivulle löytyy klikkaamalla uutinen auki.

Rauman Purjehdusseura, Meripelastusyhdistys, Moottorivenekerho ja Työväen Veneilijät järjestävät yhteisen talvipäivän Kuuskarissa sunnuntaina 3.3. klo 10-15.

Tilaisuus on avoin kaikille seurojen jäsenyydestä riippumatta!

Tapahtumassa on tarjolla hernekeittolounasta ja pannukakkua käteismaksulla niin kauan kuin ruokaa riittää.

Myynnissä on myös Meripelastusyhdistyksen kannatustuotteita.

Paikalla on myös seurojen yhteistyökumppaneita esittelemässä ja myymässä tuotteitaan.

Päivän muu ohjelma tarkentuu sää- ja jäätilanteen mukaan.

Mikäli haluat ampua omia vanhoja hätäraketteja tai laukaista soihtuja tai oranssisavuja, ilmoittaudu tällä lomakkeella! Muussa tapauksessa emme voi taata osallistumista harjoitukseen.

Osallistumismaksu harjoitukseen on 5€, Trossi jäsenille maksuton. Varauduthan suorittamaan maksun käteisellä.

Jokainen ampuja käyttää tapahtumassa omia hätämerkinantovälineitään. Mikäli sinulla ei ole omia, tapahtumassa on myös mahdollista käyttää lahjoitettuja hätämerkinantovälineitä (Huom! Tuotteita on rajoitettu määrä).

Kaikkien käytettävien hätämerkinantovälineiden päiväysleiman tulee olla vuodelta 2012 tai sitä uudempi. Ennen harjoitusta välineet tarkistetaan ja ampujille annetaan käyttökoulutus.

Ampujan on oltava täysi ikäinen, alaikäiset huoltajan seurassa.

Tapahtumapaikalla myynnissä uusia hätämerkinantovälineitä.

Järjestäjien puolesta paikalla on tarvittava suojavälineistö.

Paikalla on myös vanhentuneiden hätämerkinantovälineiden keräyspiste.

Ilmoittautumislomake