Kouluttajia haetaan

Susanna Tevä
12.1.2020

Oletko kiinnostunut veneilykouluttajana toimimisesta? Lähde mukaan aloittamaan koulutustoimintaa Rauman purjehdusseurassa - tiedotustilaisuus aiheesta 18.1. klo 10, ilmottaudu Susannalle

Rauman purjehdusseura on käynnistämässä purjehduskoulutustoimintaa. Toiminnan tarkoituksena on tarjota seuran jäsenille ja mahdollisuuksien mukaan myös muille purjehduksesta kiinnostuneille väylä uuden harrastuksen pariin tai omien taitojen parantamiseen. Tavoitteena on järjestää koulutusta, jossa annetaan eväät turvalliseen ja taidoilta riittävään vesilläliikkumiseen purjeveneellä. Koulutuksen kohderyhmänä on kaikki ikäryhmät, mutta varsinaisen junioritoiminnan ja opetuksen hoitaa seuran junnujaosto.

Toimintaan haetaan ensi vaiheessa riittävät veneilytaidot omaavia seuran jäseniä, joilla on mielenkiintoa kouluttajana toimimiseen. Jonkinlainen kilpailutausta voi olla eduksi. Purjehduskouluttajat saavat toimintaan tarvittavan kurssituksen.

Seura järjestää tutustumistilaisuuden aiheeseen vielä tammikuussa, kun Turun pursiseuran Reijo Suomi tulee Raumalle 18.1. klo 10  kertomaan tarkemmin kouluttajatoiminnasta ja kouluttajien koulutuspolusta noin kolmituntisessa tilaisuudessa. Tämän jälkeen on mahdollista osallistua ensimmäiseen kouluttajien koulutustapahtumaan Turussa 7.-8.3. Kouluttajatoiminnasta lisää SPV:n sivuilla:

Jos kouluttajatoiminta kiinnostaa, tule tutustumaan tarkemmin aiheeseen - tammikuun tilaisuuteen osallistuminen ei sido mihinkään ja antaa tietoa siitä, mitä kouluttajatoiminta pitää sisällään. Rohkeasti mukaan!

Jos haluat osallistua, tai aihe kiinnostaa - ota allekirjoittaneeseen yhteyttä mahdollisimman pian, jotta ehdit mukaan jo tammikuussa!

t. Susanna

040 7194845