10 Laserin fleet Raumalle?

Teemu Luovila
17.5.2017

RPS Laser GP 2018?

Lasertervehdys juniorit, nuoret, aikuiset, eläkeläiset, miehet, naiset ja laivakoirat!

Kiinnostavatko jollapurjehdus ja myös lyhyet kisat rennolla meiningillä Kuuskarin edustalla?

RPS:llä on tällä hetkellä käytössään kaksi vanhaa Laser -jollaa. Olemme suunnitelleet yhden tai kahden käytetyn, mutta melko tuoreen lisäveneen hankintaa.

Tiedämme, että muutamalla seuran jäsenellä on tallessa vanha täysin käyttökuntoinen Laser. Nyt pyyhkimään pölyt veneestä ja vesille!

Saammeko aktiivisen 10 Laserin fleetin kasaan viimeistään ensi kesänä?
Nähdäänkö Kuuskarin edustan "RPS Laser GP-sarjan" radalla aktiivijuniorien ja nuorten lisäksi pian varttuneempia tuttuja nimiä?

Ole yhteydessä minuun, jos Laser-purjehdus kiinnostaa tai jos tiedät turhan panttina olevan Laserin, joka voitaisiin saada uusiokäyttöön järkevästi.

t.Teemu
040-772 1974