Jäsenkyselyn tulokset

Esa Laine
27.11.2016

Kiitos kaikille vastaajille. Kyselyyn tuli reilu kuukauden aikana 86 vastausta. Tässä tulokset yleistasolla ja tarkemmin asian käsittelyä jatketaan seuran kehityspäivässä 17.3. Kuuskarissa.

Kysymyskohtaiset jakaumat näkyvät liitteenä olevissa kuvissa.

Lähivuosien kehityskohteista eniten vastauksia sai harrastepurjehdukseen tähtäävä junioritoiminta (40 kpl). Seuraavina tulivat kilpailuun tähtäävä junioritoiminta (32 kpl) ja telakka (32 kpl) sekä matkapurjehdus (27 kpl).

Vapaaseen tekstiin tuli myös paljon vastauksia ja teemme niistä koosteen myöhemmin. Teksteissä oli hyvinkin yksityiskohtaisia kehitysehdotuksia esim. telakalle. Junioritoimintaa pidettiin tärkeänä kanavana kasvattaa uusia toimijoita seuraan. Myös koulutusta kaivattiin ja ehdotettiin konkreettisia kohteita. Samoin matkapurjehdusta ja eskaadereja.

Mikä on mielestäsi RPS tärkein toiminne (valitse yksi)?
Mitä kohteita tai toimintoja seuran pitäisi mielestäsi lähivuosina kehittää (valitse 1-3 mielestäsi tärkeintä)?
Olen itse halukas osallistumaan em. kehittämiseen aktiivisesti